Stosik (2)

W ostatnich miesiącach wzbogaciłam moją domową biblioteczkę w kilka książek, które z niecierpliwością czekają na swoją kolej. Wszystko dzięki temu blogowi, który sprawia u mnie niekontrolowany odruch zakupowy :)

 
Stosik w całej okazałości

"Ślepa wierzba i śpiąca kobieta" H. Murakami  oraz  "Wyznania gejszy" A. Golden

"Ślepa wierzba i śpiąca kobieta" Haruki Murakami - jako jedyna z biblioteki. Wiele słyszałam o tym autorze i liczę na dobrą lekturę.

"Wyznania gejszy" Arthur Golden - po pooglądaniu filmu nie mogłam się doczekać, aż dostanie się w moje ręce.
"Holokaust. Świadkowie." L. Smith

"Lista Schindlera" T. Keneally



"Lista Schindlera" Thomas Keneally - wynik pobytu w Fabryce Schindlera w Krakowie.
"Holokaust. Świadkowie. Zapomniane głosy" Lyn Smith - sama nie wiem czemu czytam takie książki, po których tak ciężko jest normalnie żyć...


"Zła miłość" A. Sowa
"Umrzeć w deszczu" A. Sowa

"Umrzeć w deszczu" Aleksander Sowa - za książkę dziękuję autorowi.
"Zła miłość" Aleksander Sowa - za książkę dziękuję autorowi.

"Łowca snów" S. King

"Łowca snów" Stephen King - w końcu muszę zapoznać się z twórczością Kinga.

17.06.2011

I jeszcze dwie książki z dzisiaj :)


"Jedenaście minut" P. Coelho oraz "Drżenie" M.Stiefvater

"Jedenaście minut" Paulo Coelho - efekt pośpiechu, przez który wzięłam pierwszą lepszą książkę w bibliotece. Teraz nie jestem pewna czy będę w stanie ją przeczytać.
"Drżenie" Maggie Stiefvater - musiałam ją kupić!
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. "Wyznania Gejszy" w wersji ksiązkowej czyta się szybko i dość różnią się od filmu, ale to przemawai raczej na plus pozycji "pisanej", więc nie powinnaś się na tej książce zawieść.
    Za to "Łowca snów" jakoś do mnie nie przemówił, ale może dla kogoś świeżego w Kingowej twórczości będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Murakami, King i Golden? Niezła mieszanka, którą z chęcią bym widziała u siebie na półeczce:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. W zasadzie stosik mogłabym przejąć od Ciebie w całości, widzę, że mamy podobne gusta...xD
    Tylko pozazdrościć:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mogłabym przygarnąć cały stosik, a tak pozostaje mi pozazdrościć takich zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje "Ślepa wierzba i śpiąca kobieta" oraz "Drżenie". Ciekawa jestem tych pozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie podkradłabym ci "Łowcę snów", "Wyznania gejszy" i "Ślepą wierzbę..." :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem recenzji "Łowcy snów" i "Wyznań Gejszy".
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością..;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zaprezentowanych książek przeczytałam "Złą miłość" i "Jedenaście minut" -obie przypadły mi do gustu. Pozostałych książek nie miałam okazji poznać. Ciekawa jestem zwłaszcza tych poruszających tematykę wojny, swojego czasu czytałam wiele tego typu pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa King, muszę ją mieć! :D
    Kilka innych książek tez bym Ci podkradła ^^
    Bardzo fajny stosik, gratuluję i życzę miłego czytania :)
    (a tak nawiasem mówiąc zaprosiłam Cię do zabawy blogowej, chyba nie odmówisz? :) )

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym przeczytać "Ślepa wierzba i śpiąca kobieta" i "Łowca snów"... :))
    Boski stosik :D

    OdpowiedzUsuń