Liebster Blog

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Za nominację dziękuję bardzo: Vanilla! :)

A o to pytania:

1. Jak masz na imię?
Mam na imię Sylwia :)

2. Twoja ulubiona książka?
To trudne pytanie, bo mam wiele takich książek. Jednak z takich naj-, najulubieńszych, to byłyby: "Władca Pierścieni", "Nadzieja umiera ostatnia" i "Spalona żywcem".

3.Która ekranizacja książki najbardziej przypadła Ci do gustu?
"Wyznania gejszy", "Lista Schindlera"
 
4.Uczysz się języków obcych?
Tak. W szkole angielskiego i niemieckiego, a w domu hiszpańskiego.

5.Jaką książkę zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Jest wiele książek, które bym, jak już chciałabym wziąć na bezludną wyspę, ale niech będą, to "Filary ziemi"! 

6.Kolekcjonujesz coś?
Nie.

7.Co skłoniło Cię do założenia bloga ?
Właściwie, to sama nie wiem ;d Zaczęło się od tego, że miałam "fazę" na blogi, które co chwilę zakładałam i usuwałam. Były o różnej tematyce, ale zawsze po jakimś czasie mi się znudzały. I tak pewnego dnia natknęłam się na bloga z recenzjami. Stwierdziłam, że podoba mi się ten pomysł i sama taki założyłam. Na początku nie spodziewałam się zbyt długiego pobytu tutaj, ale już powoli mijają 2 lata blogowania i nic nie zapowiada, żebym przestała. Ot cała historia ;d

8.Której lektury szkolnej nigdy nie przeczytałaś i nie masz zamiaru przeczytać?
"Krzyżacy"!!

9.Lubisz ebooki i audiobooki?
Nie przepadam za nimi. Wolę książki papierowe.

10.Jakie masz pasje, hobby ?
Uwielbiam grać na pianinie, jeździć konno, rysować, no i oczywiście czytać! :)

11.Jakiej muzyki słuchasz ?
Różnej. Nie ograniczam się do jednego gatunku. Po prostu, to co mi wpadnie w ucho ląduje w telefonie i słucham tego cały czas ;d
                                                                                                                                  


Moje pytania:
  1. Skąd wziął się twój nick?
  2. Herbata czy kakao?
  3. Jaka jest twoja ulubiona książka?
  4. Masz jakieś zwierzę? 
  5. Ebook czy tradycyjna książka?
  6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
  7. Czym jest dla ciebie blog?
  8. Czym się kierujesz przy kupowaniu/wypożyczaniu książki? Okładką, opisem, opinią innych czytelników?
  9. Gdzie najbardziej lubisz czytać?
  10.  Jaką książkę chciałabyś zobaczyć na ekranie?
  11. Jakie jest twoje hobby?

 Nominuję:
 Kasandra85
Julia
Zaczytana-w-chmurach
Tirindeth
Paulaaaa
Scathach
Natula
Versatile
Cyrysia
Miętowe Listki
Silaqui



Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia :)
    Ciekawe odpowiedzi :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, czy tylko ja lubię Krzyżaków? :D
    Grać na pianinie uczysz się w szkole muzycznej? Posiadasz ten instrument w domu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Oj, chyba tylko ty ;d
      Kiedyś uczyłam się w szkole muzycznej, a w domu mam keyboard :)

      Usuń
    3. A nie, bo ja też lubię Krzyżaków :P

      Post z odpowiedziami właśnie się tworzy ;)

      Usuń
    4. O prosze, jednak jest więcej osób, które przebrnęły przez "Krzyżaków" i jeszcze im się podobało ;d

      W takim razie czekam na post! :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe są twoje wypowiedzi. Dzięki nim mogłam się czegoś więcej o tobie dowiedzieć.
    Dziękuję również za nominację do gry. Z reguły nie biorę udziału w tego typu zabawach, więc mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeśli odpowiedzi na twoje pytania umieszczę tutaj w komentarzu.
    ***
    Skąd wziął się twój nick?
    odp. Mój nick, to moje przezwisko z czasów szkolnych, kiedy dla żartu wołali na mnie Krysia cyrysia :-)

    Herbata czy kakao?
    odp. Jedno i drugie, gdyż codziennie pije herbatę i zimne kakao.

    Jaka jest twoja ulubiona książka?
    odp. ,,Oko za oko'' Senecala i ,,W najciemniejszym kącie'' Haynes.

    Masz jakieś zwierzę?
    odp. Mam 2 psy, 3 koty i 5 królików.

    Ebook czy tradycyjna książka?
    odp. Wolę tradycyjną książkę, ale ebooki też czytuje.

    Co lubisz robić w wolnym czasie?
    odp. oprócz czytania lubię jeździć na rowerze, bądź spacerować bez celu.

    Czym jest dla ciebie blog?
    odp. Moim książkowym pamiętnikiem.

    Czym się kierujesz przy kupowaniu/wypożyczaniu książki? Okładką, opisem, opinią innych czytelników?
    odp. Najpierw kieruje się opisem, potem opinią czytelników i na końcu okładką.

    Gdzie najbardziej lubisz czytać?
    odp. W łóżku.

    Jaką książkę chciałabyś zobaczyć na ekranie?
    odp. Chciałbym zobaczyć na szklanym ekranie trylogię ,,Zakrętów losu'' Agnieszki Łoniewskiej.

    Jakie jest twoje hobby?
    odp. Czytanie, jazda na rowerze i muzyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania. Od razu jakbym cię lepiej znała! ;)

      Usuń
  4. Dzięki bardzo za nominację ;) Do godziny czasu powinien pojawić się post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego tak nie lubisz "Krzyżaków"?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafiłam się w nią "wgryźć" i strasznie mnie nudziła :)

      Usuń
  6. Dzięki za nominację. Tym razem spasuję, ponieważ zabaw blogowych jest coraz więcej a czasu niestety mniej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przeczytałam 'Krzyżaków' i skończyło się to tróją :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. a już myślałam, że użyłaś jakiego kodu html, o który się ostatnio staram ;d

      Usuń