PONS. Słuchaj i mów. Hiszpański. Podstawy

Słuchaj i mów. Hiszpański. Podstawy

Wydawnictwo: LektorKlett
Oprawa: twarda
Liczba stron: 96

                                                                                                                           

Idealny nauczyciel języka obcego –solidny, zawsze pod ręką!

  • Kurs, dzięki któremu szybko nauczysz się podstaw hiszpańskiego.
  • Dzięki dużej ilości nagrań zrozumiesz język mówiony i szybko zaczniesz się nim posługiwać.
  • Ucz się bez podręcznika – kurs jest doskonały dla słuchowców.
  • Zwięzły podręcznik pomaga zrozumieć lekcje.
  • Ucz się kiedy chcesz – jadąc do pracy lub szkoły, w czasiewakacji, na spacerze.
  • Dajemy ci gwarancję jakości PONS – marki znanej w całej Europie!


Kurs zawiera aż 292 minuty nagrań na płycie mp3 oraz 72 minuty na drugiej, 
powtórkowej płycie audio.



                                                                                                                           

Moją przygodę z językiem hiszpańskim zaczęłam jakieś półtora roku temu. Było to zaraz po nieudanych próbach nauczenia się japońskiego. To właśnie wtedy postanowiłam znaleźć jakąś odpowiednią książkę do nauki i w końcu, na którymś z blogów zobaczyłam bardzo pozytywną opinię "PONS. Słuchaj i mów. Hiszpański. Podstawy". Nie zastanawiając się długo, pognałam do księgarni i ją kupiłam.

Jest to świetna książeczka, która dzięki swoim niewielkim rozmiarom jest wygodny i poręczna. Oprócz tego ma dwie płyty, które są bardzo przydatne przy zaznajamianiu się z wymową słówek czy zdań. Ładnie oprawiona i bardzo ciekawie wykonana. Oprócz tego posiada taką filtr chromatyczny, który możemy użyć, sprawdzając tłumaczenia lub wykonując różne ćwiczenia. Takie zakryte zdanie staje się niewidoczne i łatwo oraz wygodnie możemy sprawdzić, co zapamiętaliśmy, a co musimy się jeszcze douczyć. Jest idealna na sam początek!

Plusy:
  • Posiada dwie płyty CD oraz filtr chromatyczne (jedyne małe zastrzeżenia co do niego, to fakt, że do zakrycia są przeznaczone zdania po polsku - jak dla mnie wygodniejsza byłaby wersja odwrotna, bo trudniej przetłumaczyć z polskiego na hiszpański, niż z hiszpańskiego na polski; ale myślę, że to i tak dla większości nie ma znaczenia, więc to taka moja małe zastrzeżenie :))
  • Ma 8 lekcji, a w każdej z nich: NA ROZGRZEWKĘ, DIALOG, CZAS NA GRAMATYKĘ, WYMOWA,ciekawe ćwiczenia oraz CO POWIESZ, GDY...?.
  • Ładnie oprawiona i estetycznie zrobiona.
  • Poręczna - jest mała i wygodnie się ją zabiera w każde miejsce.
  • Dwie powtórki, dzięki którym możemy sprawdzić, co zapamiętaliśmy z 4 lekcji.

Minusy:
  •  Jedynym minusem według mnie jest właśnie opisany wyżej filtr, a raczej, to co nim zakrywamy ;d
  
A Wy znacie jakieś ciekawe książki do nauki języków? A może i Wy zapoznaliście się z tą pozycją? Poszukuję ostatnio także jakiegoś dobrego podręcznika oraz książki z gramatyką, więc jak jakieś znacie, to mi napiszcie, proszę, na dole ;) 

                                                                                                                          

Ah! Jak ja dawno Wam obiecałam tą recenzję. Jednak rozpoczęła się szkoła i nie mam na nic czasu, więc wybaczcie mi te zastoje na blogu. Nawet nie mam czasu na czytanie książek. Wciąż jestem przy "Grze o tron" i go w wolnych chwilach powoli kończę.




Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Nie znam tej pozycji, ale chętnie skorzystałabym z niej, ponieważ zawsze chciałam nauczyć się hiszpańskiego, więc taka pozycja byłaby dobrą motywacją i niezłym wstępem do dalszego rozwijania się w tym kierunku... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowania jest to świetna pozycja na początek nauki :)

      Usuń
  2. chętnie przygarnęłabym tego typu pomoc do samodzielnej nauki, jednak wybrałabym j. angielski
    akurat hiszpańskim się nie interesuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałam się nauczyć hiszpańskiego, więc może właśnie spróbuję dzięki temu kursowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie chciałam nauczyć się tego języka, bardziej interesował mnie włoski.
    Pozdrawiam, Donna

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię książki do nauki języków a hiszpański jest na mojej liście:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi hiszpański wystarczy ten co mam w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do nauki hiszpańskiego od podstaw użyłam tej książki:
    http://www.langenscheidt.pl/oferta/poradniki/kursy_jezykowe/20_minut_kazdego_dnia_jezyk_hiszpanski_kurs.html

    - strasznie jestem zadowolona, bo wszystkiego w niej po trochu: ćwiczeń gramatyczno-leksykalnych, dialogów, gramatyki, słuchania. Wcześniej próbowałam na podręczniku Wydawnictwa Literackiego, ale do mnie kompletnie nie trafił i w rezultacie zniechęcał.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę tą książkę pod uwagę przy wyborze podręcznika, dzięki, że o niej napisałaś! ;)

      Usuń
  8. O, przydałoby mi się, bo właśnie miesiąc temu zaczęłam naukę hiszpańskiego w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zazdroszczę! ;d
      Czemu i ja nie mam go w szkole :(

      Usuń
  9. (reklama)
    Cześć!
    Wiem, że SPAM jest zły i brzydki, ale chyba jest to jedyna droga, aby wypromować bloga.
    Być może miałaś/eś albo masz problemy z matematyką, jednak teraz pojawił się całkiem nowy blog LEKCJA MATEMATYKI który pomoże Ci zrozumieć królową nauk! :)
    Pozdrawiam serdecznie
    lekcja-matematyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też szukam dobrego podręcznika, tylko obawiam się, czy wystarczy mi samozaparcia, by uczyć się samej... =/

    OdpowiedzUsuń