Wróciłam [Carline]

 


CZEŚĆ WSZYSTKIM!


Tu Carline. Ale dawno mnie tu nie było... Minęło aż 5 lat i nawet nie wiem jeszcze czy ktoś o mnie pamięta, czy ktokolwiek tu zagląda. Opuściłam tego bloga, gdy miałam coraz mniej czasu na czytanie i pisanie, ale chyba trzeba to zmienić, co? Nawet nie wiecie, jak bardzo jestem podekscytowana pisząc tu znowu dla Was.


Na blogu tak jak kiedyś, planuję nie tylko wrzucać rzeczy książkowe, ale od czasu do czasu pojawi się jakaś recenzja filmu, serialu, albo gry. Mam nadzieję, że taki pomysł Wam się spodoba.

Już niedługo możecie się spodziewać TBR na październik oraz pierwszą od lat recenzję - Upadek gigantów Kena Folletta. A Wy co teraz czytacie? 


Dodatkowo idąc z duchem czasu, utworzyłam nowe konto na Instagramie, planuję tam głównie wrzucać skrócone wersje recenzji, ale nie tylko oraz będzie to miejsce, gdzie będę mogła mieć z Wami kontakt bardziej na co dzień. Tutaj macie link:


www.instagram.com/carline.books


Zapraszam Was również na moje konto z lubimy czytać (KLIK), na którym regularnie wrzucam czytane przeze mnie książki.


Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze. Piszcie w komentarzach, jak Wam mija już ten jesienny dzień i czy tak jak ja nie możecie się doczekać deszczowych wieczorów z dobrą książką i gorącą herbatą :)


Do usłyszenia, 

Carline


0 komentarzy:

Prześlij komentarz